Strategije djelovanja Centra za istraživanje mode i odijevanja (CIMO) predviđaju slobodno, nezavisno, objektivno, etičko i znanstveno istraživanje i djelovanje u polju mode i kulture odijevanja kao dijela vizualne kulture; jednako se tako istraživanja provode koristeći znanstvenu metodologiju, činjenice, mjerila i zaključke koji iz toga proizlaze;
Strategije djelovanja uključuju visoke kriterije i s obzirom na pristup aspektu suvremene mode i odijevanja, u pristupu izvorima, arhivima i dokumentaciji, kako institucionalnoj isto tako u trenucima rada sa pojedincima i socijalno osjetljivim grupama, kazivačima, svjedocima;
U istraživačkoj praksi kao i u djelovanju, svakodnevnom radu i komunikaciji, unutarnjoj i vanjskoj, poštivati će se svi oblici različitosti;
Njeguje se timski rad popraćen razgovorima, izmjenama mišljenja, informacija i postavljanja kratkoročnih i dugoročnih planova;
Njeguje se pristup cjelovitoj strategiji bez favoriziranja projekata ili osoba u cilju ostvarenja široke platforme djelovanja i razvijanja zajedništva, povjerenja i podrške;
Strateško djelovanje okrenuto je inovativnosti u skladu sa temeljnim ciljevima CIMO centra, koji je postavio svoje djelovanje na suvremeni, otvoreni, organizirani način sa ciljem humaniziranja svih mogućih aspekata kulture odijevanja kao i djelovanja u smjeru poticanja originalnosti i kreativnosti;
Strateško djelovanje okrenuto je postizanju takve izvrsnosti koja postaje primjerna za sve oblike predstavljanja rezultata na lokalnoj i kompetitivnoj svjetskoj kulturalnoj sceni.